Search:

Type: Posts; User: ~ScoliosisGurl~; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Replies
    45
    Views
    18,144

    lol now you might wanna burn it but later you...

    lol now you might wanna burn it but later you might not want to
  2. Thread: Aim

    by ~ScoliosisGurl~
    Replies
    0
    Views
    2,846

    Aim

    Anyone????????
  3. Replies
    19
    Views
    40,009

    yes i am a member there aka. *skateboard_girl*...

    yes i am a member there aka. *skateboard_girl* and thanks for the welcoming!
  4. Replies
    19
    Views
    40,009

    Any Teenagers/Kids Here?

    There are so many adults and parents here. lol. any teenagers/kids here so i can talk to?
  5. OMG! i tried it and that is flippin awesome!...

    OMG! i tried it and that is flippin awesome! Thanks! That really helped. I hated those thick straps too!
  6. lol ok good! Ill try your idea! But i dont really...

    lol ok good! Ill try your idea! But i dont really understand it that much.
  7. is the shirt your talking about this kind? ...

    is the shirt your talking about this kind?

    http://i287.photobucket.com/albums/ll124/kimb3rly08/SDC10492.jpg
  8. Replies
    1
    Views
    3,686

    ill be ur pen-pal if u like, i sent u a pm

    ill be ur pen-pal if u like, i sent u a pm
  9. Replies
    13
    Views
    4,815

    My curves are 15 and 20

    My curves are 15 and 20
  10. Well, I got my brace last September, and I will...

    Well, I got my brace last September, and I will be taking it off in 2 years, or a year and a half. So put together is like 3 years.
  11. Replies
    0
    Views
    2,792

    My Forum

    Heyy! If you want to join my scoliosis forum here is the link

    http://scoliosisadmin.proboards79.com/index.cgi
  12. Replies
    6
    Views
    3,062

    No, I haven't yet...But it's noth that the Boston...

    No, I haven't yet...But it's noth that the Boston Brace is uncomfortable, it's just that I don't want 2 wear a brace @ all. But thanx
  13. Replies
    6
    Views
    3,062

    Thanxs 4 the reply...I am tired of it cuz I can't...

    Thanxs 4 the reply...I am tired of it cuz I can't do as much things, I don't like having 2 keep track of the time I've had it off and have 2 put it back on, and I don't want people 2 know I have it.
  14. Replies
    6
    Views
    3,062

    No Brace?

    Is any1 here (Or ur child) between 12-14 don't have 2 wear the brace anymore? Or @ least don't have 2 wear it 2 school? Cuz I am tired of my brace.
  15. Replies
    6
    Views
    4,145

    That's Great.....CONGRATS!!!

    That's Great.....CONGRATS!!!
  16. Replies
    5
    Views
    4,579

    yeah, I agree with amanda.

    yeah, I agree with amanda.
  17. Replies
    5
    Views
    4,579

    It looks alot like sk! mine is in my sig.

    It looks alot like sk! mine is in my sig.
  18. When is your/your child's next appointment?

    When is you or your child's next appointment? Mine will probably be in November or December.
  19. Replies
    4
    Views
    2,550

    I get pain sometimes too, like when I'm in the...

    I get pain sometimes too, like when I'm in the car or my brace has been off. Pain is part of scoliosis
  20. Replies
    11
    Views
    10,132

    Dixie, I am so sorry to hear that. That's...

    Dixie,

    I am so sorry to hear that. That's horrible. I know how you feel to lose someone. How old was she? :(
  21. Replies
    6
    Views
    3,943

    Hey & welcome! everyone on here are very helpful!

    Hey & welcome! everyone on here are very helpful!
  22. Replies
    5
    Views
    3,974

    yes, i still do. because i'm not done growing and...

    yes, i still do. because i'm not done growing and my curve could get higher. If you don't understand private message me! but thanks
  23. Replies
    5
    Views
    3,974

    thank-you very much. I hope it goes down too.

    thank-you very much. I hope it goes down too.
  24. Replies
    5
    Views
    3,974

    My Appointment!!!

    I forgot to post about how my appointment went! My doctor said my curve went down from a 28 and 19 to a 21 and a 15!!! I am so happy! I thought my curve was gonna go up!
  25. Thank-you. Yeah, I try to wear it but everytime I...

    Thank-you. Yeah, I try to wear it but everytime I take it off, I forget about it. and I'm not saying my parent don't make sure I wear it. :( But I'm doing better. So hopefully I'll be okay. I'll...
Results 1 to 25 of 53
Page 1 of 3 1 2 3